Sportboxen voor kleuters

Elke sportbox van sportdagopschool.be biedt verschillende activiteiten aan rond 1 centraal onderwerp. Er kunnen tegelijkertijd ongeveer 24 leerlingen dit thema ontdekken. Het is ook mogelijk om in onderling overleg een gepersonaliseerde box samen te stellen. Bij interesse kan je ons steeds contacteren voor de gedetailleerde inhoud van de boxen.

• Evenwicht- en klauterset (€ 60: de set bestaat uit verschillende materialen die het evenwicht bevorderen zoals evenwichtsbalken, stapstenen, kruiptunnel,…)
  • Bouwset (€ 60: bestaat uit onder andere reuzeblokken + andere bouwmaterialen)
  • Behendigheidsset (€ 60: Verschillende opdrachten die de algemene behendigheid bevorderen: hobbelpaarden, balanceerplanken, zigzagfietsjes, loopfietsjes,…).
  • Boogschietset (€ 30: 2 rozen, 2 bogen en 20 pijlen)
  • New Games (€ 60: Samenwerkingsspelen zonder winnaar of verliezer: parachute, visjes vangen, loopklossen…)
sportbox kleuterschool