Sportdag lagere school

Sportdagopschool.be bouwt de door jullie gekozen locatie om in een echt speel-en sportparadijs. Hiervoor wordt er gebruik gemaakt van zeer leuk en uitdagend sport- en spelmateriaal in combinatie met opblaasbare structuren. Het is de bedoeling om op jullie sportdag de kinderen onvergetelijke en leerrijke beweegmomenten te laten beleven.

De sportdag voor lagere scholen is er voor kinderen van 1ste tot 6de leerjaar en kan zowel voor een halve als een ganse dag geboekt worden.

De activiteiten worden in onderling overleg samen vastgelegd en gaan door in een door jullie gekozen sportaccommodatie *(de school zorgt zelf voor de sportaccommodatie). Om de kwaliteit van de activiteiten (minimum 6 en maximum 12) te kunnen garanderen dient de school 1 begeleider per activiteit te voorzien. Dit kan door de klasjuf/meester, bereidwillige ouders/ grootouders gebeuren.

Mogelijke activiteiten zijn:
– New games (parachute en andere new games)
– Bouwblokken
– Opblaasbare hindernissentunnel rups
– Ballenmarkt
– Circustechnieken
– Springkasteel
– Behendigheidsspelen
– Apenboom
– Klim-en klauterparcours (met van de school/ sporthal beschikbaar materiaal opgesteld)
– Lazershooting
– Bounce bal (soort hockey met zachte sticks)